Dmrmry Benim kızım 2 ay dudak bağıyla emdi, kilo alımı da güzeldi ama memede saatlerce kalıyordu yani normal bir bebeğin yarım saatte alacağını kızım 2 saatte anca alıyordu bu yüzden tüm gün slingle geziyordum o hep emiyordu. Bir de meme uçlarım hep yaraydı. O yüzden bağ olsa emmezdi demeyin mutlaka baktırın.