BernaSzn Tanemimm ben yastık koyuyorum üstüne yatırıyorum öyle emzirme yapıyorum ama zor oluyor biraz az da olsa emiyor
anne15 Tanemimm sakinleştirin kucağınızda gezdirin pıspıs yaparak hafif uyku moduna giriyolar basını dısa cevirmiş olsada kendime ceviriyodum tutuyodu öyle geZerek emzirdim bi süre kızımı
Tanemimm Kutay07 eskiden yapıyordum fakat şimdi çok ağır kaldıramıyorum:( kendim 47 kiloyum ve güçsüzüm. Kızım 7kiloya yaklaştı. Tabi emmediği için muhtemelen kilo vermiştir :(