Tanemimm Kızım 4. Ayına girer girmez aşılarını oldu. Olduğu gece akşamından beri sağ memeyi asla almıyor. Sadece uyurken bilinci kapalıyken alıyor. 1 kere de tesadufen ucuna tatlı bişey sürdüm bi de o zaman emdi o kadar. 4 gündür asla emmiyor ne yapacağımı bilemiyorum. Göğsüme yatırırken daha ağlamaya başlıyor :( emmediği göğsümü sagıyorum ama işe yaramıyor çünkü biberonu da reddediyor. yardım edin fikir verin ne olur çok zor durumdayım.
havvaguzey Tanemimm canım benim ki şu an 1 yaşında hala sağ göğsümü emmiyor uykusunda veriyorm anlıyor
havvaguzey Tanemimm bana söyle açıklamıştı küçükken doktor sol taraftan gelen süt biraz daha sıcak olur kalbinin üstü olduğu için kalp sesini duyar ve sakinleşir küçükken tamam mantıklı dedim ama hala aynı
anne15 Tanemimm futbolcu tutusu yapın öyle deneyin . Benimde basta tek gögsü reddetti sonra her ikisini tutmak istemedi zor tutturdum emdi. Emzik ve biberonda varsa onlarda etkiliyo olabilir atakla üst üste gelince . Veya tazyikte varsa oda etkiler
Tanemimm anne15 ya emip duran cocuk birden bire kesti anlayamıyorum neden. Göğsüme yatacagını anladıgı an baslıyo aglamaya
BernaSzn Tanemimm canım bizde 4.5 aylığız solu asla almıyor uykuda da anlıyor solu ters şekilde emziriyorum anca öyle emiyor ama bir süre sonra anlıyor yine de emmiyor
BernaSzn Tanemimm benimki geçen ay 400 gr almıştı çok üzüldüm ama sıcaklardan mi bilmiyorum ama pek emmiyor bu aralar 3 dk 5 dk anca
anne15 Tanemimm sakinleştirin kucağınızda gezdirin pıspıs yaparak hafif uyku moduna giriyolar basını dısa cevirmiş olsada kendime ceviriyodum tutuyodu öyle geZerek emzirdim bi süre kızımı
Sev-sev Tanemimm benimkide iki aylık aynı durum bendede var mememin biri küçük biri büyük kaldı biberonda tutmuyor
Tanemimm Sev-sev evet benımde 5. Gündür böyleyiz ama hemen fark oldu. Emdiği göğüs büyük. Peki nasıl yapıyorsunuz diğer tarafı emmediğinde?
Ahsenozdmr Tanemimm benim kızımda aynı ayda öyle yapmıştı. Sol göğsümü emiyodu sağ emmek istemiyodu mümkün değil bende ters emzirdim yani sol göğsü emiyomuş gibi tuttum sağı emdi. Tabi solu daha çok emdi o yüzden birisi büyük birisi küçük :)
Tanemimm Ahsenozdmr bende öyle denedim ama sinirlendi kızım. Sonuc emmedi :) gerçekten çok üzgünüm ya
Tanemimm Ahsenozdmr bir de ters tutmayı tam beceremiyorum o yüzden sinirleniyor. Kızım iyice ağırlaştı tutamıyorum ters
UmayNil Tanemimm aynı şeyi 3,5-4 aylıkken yaşamıştım. Farklı şekillerde meme vermeyi denedim çok zor oldu tekrar alması ama pes etmedim. Sakin olun sabırlı olun tavsiyem. Ben çok aşırı stres yapmıştım 😔 hiç gerek yok, bir şekilde alacak.
BernaSzn Tanemimm ben yastık koyuyorum üstüne yatırıyorum öyle emzirme yapıyorum ama zor oluyor biraz az da olsa emiyor
Kutay07 Tanemimm ben de sağ göğsümü emziremiyorum hemde neredeyse doğduğundan beri.. göğüs yarası sorunları yaşadık emzirmek zor olduğu için o göğsümü hiç istemiyo 3 aylık bebeğim 2 aydır ayakta dolaşarak emziriyorum oturduğum an ağlıyo memeyi bırakıyor benim içinde çok zor ama sizde Bi deneyin isterseniz dolaşarak emzirmeyi
Tanemimm Kutay07 eskiden yapıyordum fakat şimdi çok ağır kaldıramıyorum:( kendim 47 kiloyum ve güçsüzüm. Kızım 7kiloya yaklaştı. Tabi emmediği için muhtemelen kilo vermiştir :(