Merhaba arkadaşlar
Bebeğimde iştahsızlık var idrarı da köyü ve bazen pembe lekeler oluyo enfeksiyondan şüpheleniyorum doktora goturcem ama malum ortalık salgın o yüzden endişeleniyorum götürmek için. Ankarada bildiğiniz temiz hijyenik sakin bi hastane var mı özel falan fark etmez bilenler yardımcı olursa çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim…