Aysegulisaa54 Kubraikra dogdugundan beri neryse 59 günlük oldu ama ben her seferinde deniyorum bir umut
Liyaa Nilbet genelde gündüzleri 15dk emiyor acıktığında eğer uykuluysa yarım saat emiyor zaten bir göğsümü dolu dolu emmiş oluyor diğerinide emiyor 5dk öyle yatırıyorum ben emzirirken çok nadir tek göğsümü veriyorum uyandığındada 5dk emdiği göğsümle başlıyorum ve diğerine geçiyorum yatırmadan bu şekilde çok güzel kilo aldı
Nilbet Liyaa tesekkur ederim cevabinz icin birde bnm oglum kolay koly bir memeyi birakmiyor acaba ortalama bi memede ne kdr tutmaliyim bebegimi yada sz ne kdr tutuyorsunuz bi memede kendi birkmiyo cunku bu arada oglum 3 aylik olck 5 gun sonra sznki ne kdrlik ayda ortalama birer kilo aldi
Sltn 10kba gogusler sağıma alışkın değilse az çıkar bebeğin emmesi ile pompa bir değil o yüzden sağım bir olcut sayilmaz.birde çocuğun ayına göre süt miktarı farklı oluyor.sagima alsitikca çıkan süt oranı artıyor sağımı bıraktım suan daha az çıkıyor 3 aydır nerdeyse sagmadigim için ama önceden cok cikardi o zaman sağına alışkındi.siz sağarak vermek için mi soruyorsunuz yoksa sütünüzün yetim yetmediği anlamak için mi?
Mdhgks Kubraikra ay ne güZel sütn çok iyi tarafından bak bizde aylardır kıt kanaat süt yetiştirmeye çalışıyoruz sağarak😂😂
10kba Sltn 1.5 aylık kızım. Kilo alımı yetersiz olduğu için doktor mama başlattı. Doktora gitmeden sağıyorum sütümü. Toplam 2-3 defa sağdım yani. Önce 5 cc sonra 10 cc sonra 30 derken en son 40 cc çıktı. Merak ettim o yüzden. Çok mu az diye?
Liyaa Nilbet 2ay29 günlük benim kızım ayda 1 kilo alması ideal benim ki 600 gr alıyordu hatta reflüden şüphelendiler ama ön sütü çok alıyormuş o yüzden az kilo alıyormuş bazen çok hızlı emiyor çabuk doyuyor bazende uykusu geliyorsa yavaş emiyor daha uzun emiyor değişiyor genelde doyunca bırakıyor tekrar acıkana kadar almaz benim kızımda genelde 10 dk emiyor geceleri uyandırmadan emziyorum 15-20dk emiyor geceleride değişiyor doymaya yakın memeyi üst üste bırakıp tekrar alıyor ben ordan anlıyorum sonra hemen diğer göğsümü veriyorum sizinki uzun emdiği için son sütüde alıyordur benim kız almıyor diye o şekilde emziriyorum işede yaradı
Sltn 10kba kilo alimi az derken dogum ve 1. Ay kilosu nedir mesela bi yazabilir msiniz?bol bol emzirin emzirdikce sütünüz artar.facebook kullaniyorsaniz emzirme sanatı grubu var ordaki postları okuyup yardım talebinde bulunabilrisiniz gönüllü emzirme danışmanları var. Çok işinize yarayacak bilgiler var mutlaka bakın derim😊
10kba Sltn 3.450 doğdu. 3.200 e düştü. Mama takviyesiyle beraber bir ayda 3.740 a anca çıkabildi. Gittiğiniz tüm doktotlar kilo alımını yetersiz buldu.
10kba Sltn Ben devamlı emziriyorum çok şükür. Hergün sıcak banyo, su tüketimi, kompostolar, humana still tea hepsini yapıyorum. Biraz arttı sütüm hissediyorum. Makina kesinlikle daha az çekiyor.
Sltn 10kba evet canım Kilo alımı düşükmüş bak sen Moral bozma bol bol emzir dediğim gruba da üye ol Kilo alımı normale ulaşınca mamayi bırakmana da yardımcı olurlar.ordaki emzirme danışmanları çok yardımcı oluyor psikolojikmende rahatlarsin 😊
HacerMelihAkif Kubraikra Benin’de öyleydi doktorum sürekli ön sütü alırsa onunla doyar ve çok gaz yapar dedi emzirmeden önce 3 dk sağıyorum öyle veriyorum hem hızlı gelmiyor biraz saydığım için hem de son sütüde alıyor bu şekilde 4 aydır devam ediyoruz biz nereye pompa oraya
Liyaa Ezgiasya evet cnm ama en son verdiğini çok emdiğse tekrar verdiğinde az emzir diğer göğsüne geç iki göğsünüde emzir
handankoc Kubraikra ama bebegın daha 34 gunluk mus gogsun terbıye olur basta benımde gosuö com buyuktu bende tecrubesızlıktem hel boyle buyukmu kalacak dıe dertlenıodum sonda yvas yvas ındı zamanla bence duzelır
Sltn 10kba canım sana yazdıktan snra yatmadan aklıma geldi Kilo alımı düşük dedin ya acaba dil bağı dudak bağı var mı ya da herhangi bir alerji göstergesi bunlarda etkiliyor emmeyi ve Kilo alimini gruptan gormussundur zaten bunlarl ilgili dokTor birsey dedi mi?