Kubraikra aktif emen bebek varsa sağım önerilmez.sagim yaparak kısır donguye girersiniz sağımi bırakın sık sık emzirin yavaş yavaş şişliği iner aşırı rahatsız ederse pompa ile değil elle sağın. Tabi baktiniz tikaniklik vs oluyor o zamn mecbur sagarsiniz.Pompaladikca sütünüz daha da artıcak bitmez bir kisir döngü.ayrıca sagim tazyik yapar ve oda boğazına kacmasina sebep olur. Bunlar benim deneyim ve araştırmalarım. göğsüm şişiyor diye sürekli sağım yaptım 2 buçuk aylikti birgün bi sagdim dup duru su gece uyanmamisti da 100 ml duru su çıktı sonra yağlı süt geldi. Sonra arstrdikca sağmak her zaman iyi bir yontem değilmiş onu öğrendim. Bana söyleyen olmadı ama ben görünce yazmak yardimci olmak istedim