Zeynepazram Esra0561 Geciyor merak etme emziriyosan sütünü sür bir kac kere veya bebek yagıda sürebilirsin göz veya agız cevresine getirmeden
Esra0561 Gzdzeynep yüzünü mü tırmalamıştı? 🙄 Benim de kızımın alnını kedi tırmaladı bir ay oldu hala iz var ne kadar sürede geçti ? 😔😔
Gzdzeynep Esra0561 ya çabuk geçti bizimki ama kış ayıydı güneşe de çıkartmamıştık. Mesela kolunu tırmaladı geçenlerde ama güneşten derisi yandığı için kolunda izi kaldı. 🤦🏻♀️
Esra0561 Zeynepazram yok canım 3 yaşında kızım sütle ilişkimiz kesildi😌 iz kalmasın diye krem sürüyorum ama 🙄
Esra0561 Gzdzeynep güneşten koruyorum sürekli güneş kremi de sürüyorum ben çok takıntılıyım da beni buluyo galiba😔😓
Esra0561 Gzdzeynep güneşten koruyorum sürekli güneş kremi de sürüyorum ben çok takıntılıyım da beni buluyo galiba😔😓
Gzdzeynep Esra0561 ya olabilir ama biraz daha zaman geçsin kaybolur gider 🙏🏻 Benim çocukluktan kalma izlerimin çoğu yok yüzeysel olanlar büyüdükçe izleri geçmiş.
DunyaHusna07 @birbebek_annesi biraz izi belli ama küçüklükt ilk olduğu kadar değil dikkat edildiğinde belli oluyor sadece