DunyaHusna07 Bebeğimin yüzüne tırnağım geldi ve derisini yüzdü faça atmış gibi duruyor ne yapmalıyım iz kalmaması için çok üzgünüm çok 😔
DunyaHusna07 Ama çok kötü çizildi 😔 küçük bir tırnak izi değil ki Bepanthol ve anne sütü sürüyorum geçmeyecek diye de korkuyorum benim yüzümden bir iz kalmasını asla istemem
2lokummannesiii DunyaHusna07 kendi turnağı ile çizimde geçiyorda şimdi sizinki çizmiş bilemedim. Tırnak uzatmayın kesin bence.
DunyaHusna07 2lokummannesiii ya normalde kesiyordum zaten de fırsatını bulamadım bir türlü şuan kesik ama iş işten geçtikten sonra😔
BebekBulut DunyaHusna07 kuzum benim bebeğimde çok çizer hatta derin yapar nasıl beceriyor bilmem ben her emzirmemde süt sürüyorum biraz fazla yüzü ıslanıyor öyle de bekliyorum silmiyorum çok çabuk geçiyor
Ucanterlik DunyaHusna07 Kantaron yağı deneyin mutlaka faydasını görürsünüz. Kendi çizdiği zaman da kullanın hem çabuk iyileşir iz bırakmaz.
Gzdzeynep DunyaHusna07 iz kalmıyor derileri kendini yeniliyor bizim kedimiz tırmaladı bi kaç defa kızımı izi bile kalmadı normalde kedi tırmığının izi geçmiyor.
Esra0561 Gzdzeynep yüzünü mü tırmalamıştı? 🙄 Benim de kızımın alnını kedi tırmaladı bir ay oldu hala iz var ne kadar sürede geçti ? 😔😔