Ben ilk çocuğumda göğüs ağrısı meselesini naneyle ummadığım kadar kolay çözmüştüm.
1 demet taze naneyi buzlukta 5 dk iyice soğutuyor, demeti ikiye ayırıp yarımşar olarak iki göğsüme koyup bandajla sarıyordum.
Isındıkça(birkaç saatte bir gibi) işlemi tekrarlıyordum
Mastit olmadan, ağrı sızı yok denilecek kadar az şekilde 2-3 günde atlattım.
Lahana yaprağı koyun da diyen var, denemedim bilemiyorum ama nanenin o ferahlatıcı etkisi nedeniyle daha çok işe yaradığını düşünüyorum doğrusu.
Deneyin derim, Rabbim faydalı tesir halk etsin inşallah sizlere, kolaylıklar arkadaşlar 🤲🏻🤍🌸