Babyaras Tazyik var. yatarak emzirmelisiniz. Ya da siz koltukta arkaya yaslanarsk oturup bebegi memeye dik bi sekikde koymalisiniz. Emzirmeden once azicik elinizle sagabilirsiniz de baskiyi azaltmak icin. Ama makine ile cok sagmayin suru daha da arttirir bunlari deneyin olmazsa makine ile sagima gecersiniz. Tazyik olayini bi arastirin isterseniz.