Gnsl öyle deme canım, sütün fazlası da mastit yapıyor, tazyikli geldiği için meme reddine sebep olabiliyor bir sürü sıkıntısı var. Benim sütüm çoktu, kuzenim aynı zamanda doğum yaptı benimle onunki azdı ama onun bebeği çok daha kilolu benim kızıma göre. Doğum kilosu da benimkinden fazlaydı ama kilo alımı da fazla oldu. Önemli olan bebeklerimiz sağlıklı olsun, sütümüz de yeteri kadar olsun onlara yetsin. Çoğu da azı da kötü.