Aryaarya kızım 13 aylık aşırı iştahlı. Bazı doktorlar iştahın genetik olduğunu söylüyor, bazılarıda yemek sofralarına hep beraber oturmaktan, bebeği sıkmamaktan kaynaklı bir alışkanlık olduğunu söylüyor
Sadece ilk ek gıdaya geçtiğimiz dönemlerde sıvı şeyleri tükürme vs huyu vardı oda geçti zamanla , biz yetişkinlerin porsiyonunda yiyor şuan