Ikraninannesi1 mutlaka canım git.
tabloyuda telefonuna kaydet kimseyide takma. Eğer bebeğinin kilosu ile dalga geçen olursada , madem ben annelik yapamıyorum o zaman alın siz yapın siz kilo aldırın öyle verin bana bebeği de. Ben bir kez sinirlendim artık cidden herkese ağzıma geleni saydım sırf bebeğim konusunda çok konuşan kişileride telefon rehberimden falan sildim.
sizin dedim bebeğimin kilosunu normal karşılamanız için napayım; doktor ölmediğine şükret yaşaması mucize dedi deyimde öyle mi kabul ettireyim size dedim, evlat benim evladım kilo alamıyor beğeniyorsanız böyle beğenin beğenmiyorsanızda yorum ve eleştiri yapma hakkını kimseye tanımıyorum zaten gerekli herşeyi ben ve doktorum yapıyoruz ve düşünüyoruz siz düşünmeyin dedim. Ben böyle konuştuktan sonra çok kişiyle iletişimim kesildi. Gerekirse kesilsinde zaten.
yok sütün mü yaramıyo, ay çok ufak, minik, bacaksız, yediğini inkar ediyor, zatıflıktan ölecek falan neler duydu daha bu kulaklar. Bşyerde gerçketn insan düşünüp üzülüyor neden benim bebeğim böyle diye, kilolu bebekleri görünce imreniyor. Ama zayıf bebeğin avantajını sonradan görüyosun. O kilolu bebekler daha oturamazken senin bebeğin yürüyor olacak kasına kasına diyeceksin bebeğim yürüyo diye. Diğer kilolu bebekler emeklersen seninki koşuyor olacak ay daha seninki emekliyomı benimkide koşmaya başladı diyceksin.
kilo herzaman her yaşta insana yüktür.
zatıf bebeğin kemiği dik olur. Üzülme
Sende üzülme canım benim Kelebekxx
bizler herşeyin üstesinden gelicez