Kızlar ben 4 aydır diyetteyim ilk ay süt ve süt ürünü tüketmedim her şeyin içeriğine baktım süt tozu vb. Olan üstünleri tüketmedim geçmedi kakasından yine kan gelmeye devam etti yumurtayı kestik yine geldi kuruyemişi kestik yine geldi et ve et ürünlerini kestik bakalım alerji testi yaptırırdım bu salı sonucu çıkacak . Şuan hiçbir şey yemiyorum taze fasülye türlü biber dolduruyorum sürekli aynı şeyler çok . 😢