arzuerdogan23 süt alerjimiz var ama normalde vucüdü böyle döküntü olmuyodu kızımın, yüzüne falanda cıkıyo arada geçiyo sonra tekrar çıkıyor, nedeni süt alerjisindenmi i?
Synmannesi arzuerdogan23 Canım benim kızım da süt ve süt ürünü alerjisi var ben süt ve süt ürünü diyet yapıyorum iki hafta olacak kesinlikle tereyağ ekmeğine kadar kendim yapıyorum içindekiler kısmına bakıp süt ve süt ürünü varsa yemiyorum peynir altı suyunu dahi yemiyorum Susam kadar da olsa yemiyorum sen de çok dikkat et kaçırdığım bir şey olabilir benim de böyleydi alerji çıktı
Zeyzeyyyyy arzuerdogan23 canım bende süt alerjisi diyordum ama değilmiş aylardır fark ettim güneşten oluyor dikkat et her gün yıka kremle nem çok önemli la posay pahalı bi krem aldım vucudunda çıkıyordu çıkmıyor artık güneşte oluyor kendi geçmesini bekliyorum yinede her duş sonrası nemliyorum bideee terli asla bırakmayın teri yapabilir
Arasannesi arzuerdogan23 baska bır besınede olabılır alerjı süte ek olarak.onu tükettiysenız ondan olmustur
Ikraninannesi1 arzuerdogan23 arzuerdogan23 benimde kızımın süt ürünlerine alerjisi war ama vücudu bole degil bence bu başka bisey
arzuerdogan23 Synmannesi dışardan aldığımız ekmeğin icinde süt var mı? Su ile yapılıyo diye biliyorum
Synmannesi Synmannesi kuruyemiş yeme bir süre helva filan yeme onlarda yasak dedi doktor bana şu an için alerjen Yatkınlık yapıyormuş
arzuerdogan23 Synmannesi havalar sıcak malum o yüzden hergün yaptırıyorum. Bi geçiyor sonra tekrar başlıyor özellikle emdikten sonra böyle oluyor
Synmannesi arzuerdogan23 tamam alerji o zaman bence Ben de geçiyor diyordum her gün daha da artıyordu
arzuerdogan23 Synmannesi alerjisi var zaten kakası mukuslu ve arada kan geliyo doktora gittik alerji testi yapmadan teshiş koydu ama vucüdü böyle olmuyo hic, yeni yeni böyle olmaya başladı
arzuerdogan23 Synmannesi herşeyin içinde süt var inanın ki ne desem arkasını okuyup öyle yemeye çalışıyorum ama fırındaki ekmek su ile yapılıyo diye biliyorum
Synmannesi arzuerdogan23 benimkide mukuslu yapıyor Bir de şu an idrar yolu enfeksiyonu çıktı kızım da antibiyotik kullanıyor Allahım evlatlarımıza şifa versin
Synmannesi arzuerdogan23 İşte süt ürünü yemişsin börek felan yaptın mı tereyağ filan koydun mu içine canım gerçekten bu kadarcıkdan bir şey olmaz deme ben o kadar çok dikkat ettim yemeyeceksin süt proteini midesinde ödemediği için karnında kaka yapmasını da zorluyor karnı gurul gurul ötüyor mu Bir şey alırken içindekiler kısmına bak paketli ürün yasak ABur cubur yasak Nutella en sevdiğim yemiyorum süt tozu var :((( çoçuğum için
Synmannesi arzuerdogan23 biz halk Ekmeğinden alıyoruz ben bazlama yaptım Halk ekmeği süt ve süt ürünü içerir peynir altı suyu vardır yazıyor belki peynir altı suyuyla yapılıyor olabilir
Synmannesi arzuerdogan23 kahvaltıda kuru dut yağda döndürüyorum yumurta kırıyorum patatesli yumurta yiyorum dün kendime sudan kek yaptım istersen tarif verebilirim çok güzel oldu ıspanak tavuk semiz otu yemeği pilav karpuz
arzuerdogan23 Synmannesi ya en sevdiğim şeyler İnan ki malum kalırım yeter ki kuzum iyi olsun sizin bebiş kaç aylık?
arzuerdogan23 Zeyzeyyyyy canım aynı şey yüzünde kolunda falanda oluyo, alerjinden oluyo diye düşünüyorum ama en kısa zamanda doktora götürücem
arzuerdogan23 Synmannesi benim kızım 4 ay 17 günlük 3 aylıktı öğrendik alerjisi oldugunu zaten kilo alımıda iyi değil her ay 500 gram alıyor