@Ahsenp merhaba çok geçmiş olsun, bende 2 gündür tat ve koku kaybı var, bir de baş ağrısı, hafif de halsizlik. sebebini bilmiyoruz eşim ve bebeğim iyi ama yarın da geçmez ise hastahaneye gitmeyi düşünüyorum. Sizce korona olabilir mi? Resmen koku alamıyorum kolonya, sigara vs. Sıfır koku sinirim bozulmaya başladı..