Ben 13 gün önce yakalandım bebeğim çok huysuz olduğu için kucağımdan hiç inmiyor maskede takamıyorum maskeme yapışıyor bırakmıyor ne yazık ki çok zor oluyor ama doktorumuz emzirmeye devam et dedi bebeklere geçse bile genellikle anlaşılmıyor onlar taşıyıcı oluyor dedi ateş ıshal olmadığı sürece korkacak bişey yokmus