Serfinazhivda Arkadaşlar dün yine acile gittim Erzurum bölge eğitime çoçuk uzmanı vardı gaz sorunu olduğunu söyledim damla istedim adamın dediği şey şu boşuna isteme hiç biri işe yaramıyor diye vermedi bende çoğu yiyeceği çıkardım hayatımdan bakalım inlallah işe yarar. hepinizden Alkaj razı olsun yine 😘