Ikrabebek
Önce MaşAllah diyelim
Ben,abim ve kız kardesim mamayla buyumusuz çok şükür doğru dürüst hasta olupta yattigimizi bilmem ben nadiren olsakta çabuk atlatırız yani
Ben en son yatak döşek hasta oldugumun üstünden bı 5 sene geçti sanırım öyle diyeyim sana
Benim bebeklerim de ilk 5 ay alabildiler anne sütü sonrası mama (9 aylıklar ) çok şükür hic hasta olmadılar daha insAllah olmazlar da
Yani bagisiklikla alakası olduğunu düşünmüyorum ben hiç sıkma canını,
Sütün yoksa mecbur mama vereceksin canım
Rabbim korusun evlatlarımızı