Benim bebeğimde meme tutmadı 5 buçuk ay sağarak verdim şuan 7 aylığız sadece 5 buçuk ay anne sütü ile beslendi şuan sütüm yok gitti ve vicdan azabı cekiyorum bende sütüm gitti diye mama ile besliyorum ya yaşıtlarıyla bir gitmezse ya bağışıklığı zayıf olursa diye 2 buçuk yaşına kadar anne sütü alan çocuklar var çok özeniyorum yani meme emen çocukları görünce vallahi içim cız ediyor kendimi kötü hissediyorum yetersizlik hissi oluyor off anne olmak çok zor rabbim çocuklarımızı korusun