Daghan3 her tıbbi girişimin zarar verme olasılığı vardır. Kesinlikle her bebeğe zarar vermez tabi ki, ama bundan zarar görmüş bebeklerde var. Zarar görme sebebi genelde uygulayan kişinin tecrübesizliği, bebeğin çok zor bir pozisyonda olması veya işlem öncesi zaten çok riskli bi durumda olması bunlar etken. Vakum kullanılıp şuan çok sağlıklı olan onlarca insan var gönlünüzü ferah tutun kontrolleri ihmal etmeyin.