Daghan3 annem, kardeşimi normal doğum ile 28 sene önce doğurdu. Hem kilosu çokmuş bebeğin, hemde kordonu boynuna dolanmış, kaka yaptığı için pisliğini yutmuş. Kafa gözüksede doğum bir türlü olmamış ve vakumla çekmişler. Kardeşim şu an sapasağlam çok şükür koca adam, yok kafası uzun olur, yok beyni hasar almıştır diye zamanında çok korkutmuşlar kadını ama hepsi yersiz çıktı. Korkmayın bence. Zaten kontrol ettirmişsiniz,
Geçer demişler.. Geçer🙏🙂