Bizal Utkutkan öğlenden sonra çok mızmızlanmış, gece uykusunda çok ağladı normalde bu kadar ağlamazdı ve benimle uyumak istedi. Etkilendi sanırım. Birde sütümü gündüz kesinlikle içmiyor , nasıl içmesini sağlarız acaba 😔
Rainbowpath Bizal en korktuğum ya! Ben de post açtım bununla ilgili. Gündüz kesinlikle süt içmesi gerek