Utkutkan ah ah anlamaz mıyım . Yarın nr olacak diye merakla bekliyorum.. gece öğünümüz oluyor kendi uyanınca. Gündüz emzirme saatlerimde 07.00-10.00- isterse eğer 13.00- 15.00- 19.00 - 21.00 .yarın ise 07de emziricem işe gidicem 10.00 ve 15.00de iki kere biberon planladık 150cc kadar, 19.00da evde olmuş olacağım.