alihakan Elifsuyum 1 enjektör dolusu tek deliğine bi seferde direkt sıktığında diğer delikten çıkıyo canım. damla damla kullanınca pek işe yaramıyor
Bbp Deletedmom13 aspiratör zararlı, burunda kuruma varsa çocuğun canını yakarsınız, en iyi yönten enjektör ile burun yıkama, içerdeki tüm salgıyı atmalarını sağlıyor ve rahat nefes alıyor minikler
milaseren alihakan hahahah hic gülesim yoktu bende gece alarm kurup kalkıp emzirmeden cocugun gazını cıkarmaya calısmıstım. Gazı cıkmıyor deyip yatırına emzirmedim dank etti🤦🏻♀️😄😄
alihakan milaseren onu ben de yapıyorum 😂 gece ayağımda sallıyorum sanıyorum ayaklarımı sallıyorum sonra bi bakıyorum ayağım boş yere falan bakıyorum yorganı kaldırıyorum beşiğe bakmak en son aklıma geliyor hep çok komiğiz ya 😂😂😂
milaseren alihakan oo en bombası çamaşır makinasının bitme sesi gelince gidip dış kapıyı açmıştım. 40 ı cıkmadan misafir eksik olmadıgı icin o dönemler🤦🏻♀️🤦🏻♀️😄
Mervekaraalp Deletedmom13 ben her sabah temizliyorum. Evet aspiratör zararlı ama burun tıkanıklığından daha zararlı değil. Bebekler ağızlarından nefes almayı bilmiyorlar o yüzden burunları tıkalı olunca başka hastalıklara sebep oluyor orta kulak iltihabı, bronşit gibi
Nily Deletedmom13 canım bikez babasına çektirdim.minicik kan çıktı ondan beri hiç yapmıyorum korkudan. Bazen kendim çok az cekiyorum kalanları mendili ile temizleyeme calısıyorum.oda nemli olsun ve hergün mutlak 10dakika havalandır. Çok önemli. Petekler mahfediyor çocukları