Yusufdemir Eşimeczacı kızlar bızde bıogıa kullanıyoruz dogdugundan bu yana bebebgım beısncı ayına gırecek hala var buzdolabının yumurta gozunde saklanacak damlayı bebege verez gerı buDolabında kalacak ıcındekı bırlesenler etkısını yıtırıyormus yoksa sadece bıoagıa dokapta dıgerlerı dısarda
Btlylmz0 Yusufdemir eşinize sorar mısınız, 1 haftadır oda sıcaklığında, buzdolabına şimdi kaldırsam kullanmaya devam etsem olur mu
Hzl Yusufdemir Ayy ben hiç düşünemedim gaz icin olan damla antibiyotik değil diye prospektüsünü hic okumadım vermesemmi acaba zarari filan olurmu ki bebegim 23 günlük
Gmzakn Laproffessora doktorum dolapta tutmamı ama verirken slikon kaşığa döküp vermemi söyledi direkt ağzına damlatma dedi
Aysegulisaa54 Laproffessora ilk ay buzdolabınsa sakladım şimdi oda sıcaklığında saklıyorum üstünde açılmadan önce buzdolabı acıldıktan sonra oda sıcaklığı diyor