gultenbetul iki kizim var ilkindede islak mendil kullandim boyle biseyle karsilasmadim. Fazla temizlikten oluyor ic dudak kisminda olusmasi gerekn bi maddeyide biz temizliyormusuk. Doktor bana onu sebep gosterdi cok dikkat ederim pisik bile olmadi simdiye kadar olcak olduktan sonra bi sekilde oluyor. Kulak cubuyla hafif gezdir acildigi yone dogru uc gunden sonra farkediyor. Tamamen acildiktan sonra kremi kestim surmuyirum artik cok pisik kremide kullanma oda sebep tam yapisan bolegesini pamukla siliyorum diger yerlerine islak mendil kullaniyorum suan. Kaka yapmadigi surecede yapisam bolgesini cik ayrintili silmiyorum. Tekrar yapisabilir acildiktan sonra hergun hafif actir parmaginla yapismamasi icin korkma gecicek