3 ay 10 günlük bebeğim için yemiyor şikayetiyle gitmiştik yapışıldık olduğunu öğrendik.bu zamanlarda mı oldu önceden oldu Dr görmedi mi bilmiyorum.
önce koltukları ateşölçerin ucuyla küçük bir dokundu hafif bir açılma oldu.sonra kortizonlu krem verdi sürüp aç kapa yap dedi.3-5 gün sonra kontrolde tamam açılmış kremi kestik dedi Dr ımız .ıslqk mendili kullanma pamuk kullan dedi.ama tekrarlayabilir de dedi.
geçmiş olsun size de