Seyhan06lina bana DR um sarılıkta mamayla beslenmesi daha iyi dedi. Mama tatlı olduğu için daha çabuk atar sarılığını dedi anne sütüde tatlıysa çabuk atabilirmiş. Benim bebeğim mamayla besleniyor aynı şekilde karnı annem mamayla beslendiği için öyle oluyor dedi...