[bilinmeyen] emziriyorum başta mamada verdim sarılıgı oldugu için erken dogum oldu bide korktum o yüzden mamada takviye verdim yediklerimden hangisi yapıyo olabilir acaba çok gaz yapacak şeyler yemiyorum genel anlamda herşey tüketiyorum
afifem bende götürdüm gazını iyi cıkartın dedi sizinde bildiginiz yanlara dogru genişmi karnı
afifem bugün tekrar götürcekrim ama hastaneye gitmektende cok hoşnut olmuyorum onyüzden gitmedim ıkınması oluyomu peki