Minikkurbagam @miracinnannesii bence doktora gidin 38 üzeri Bebekler için çok riskli allah korusun enfeksiyon olabilir
miracinnannesii Minikkurbagam allah razı olsun canm gttik az önce geldk tahmn ettgm gbi üşütmüş igne yaptı birde surup yaZdı dolven atesi olursa tekrr 4 saat arayla ver ddi salı gününe kadar ates tekrr ederse tekrr gdicez
miracinnannesii Puki kusura bakma ama senn gbiler cok daha fazlasını hak ediyorda işte uğraşmak için dogru zaman degl smdi sus sabrımı zorlama
Zeyzeyim miracinnannesii bişey dicem doktora gittiğinizde covid-19dan falan şüphelenip test yapmıyorlar dimi ?
miracinnannesii GoGirl evet canm dişten deglmş üşütmüş cok şükür enfeksiyon vs yok igne yapıp dolven surup verdi suan iyi 🙏🏻
Papatyaseverr miracinnannesii diş ateşi o dereceyi görmez diye okumuştum diş o kadar yükseltmez ateşi
miracinnannesii fistikcisahap hayr canm üşütmüş bende basta covd den süphelendm ama cok şükür Oyle bsey yok 🙏🏻
Mrvykn miracinnannesii bizimde gece ateşimiz 38.8 di. İlaç verip duşa soktum, küvette oynattım biraz düzeldi. 5-6 saatte bir çıkıyor ateşi. Dişten böyleyiz biz 😔😔
Ececik07 miracinnannesii ne kadarlık diş ateşi 37.5 geçmez. İlaç verince düşüp etkisi geçince tekrar çıkıyor mu yoksa hiç düşmüyor mu kaç gündür böyle