miracinnannesii gecmis olsun dis atesi bu sekilde olmaz bizimde cok kabardi disi doktor 1 cay kasigi calpol verrsin dedi normalde ayina gore 1 tatli kasigi icmesi gerekiyor yani dis atesi hafif olur.sebepsiz ates cikmaz ara ara boyle olur cocuklarda kadar sacma bi cumle duymadim ya viral enfeksiyondur antibiyotiksiz ya da enfeksiyondur antibiyotik olmadan olmaz.kan alip baktilar mi crp degerine enfeksiyon var mi