Demrhan evet çektirdik Allah’a şükür hiç bir şey çıkmadı🙏 20 dakika egg kaldı nöroloji doktoru herşeyi normal dedi tabi dikkat edin hareketi sıklaşırsa tekrar gelin dedi egg temiz çıkıp sonradan problem yaşayan varmı acaba 🤦♀️içimiz rahat etti tabi ama yinede gözümüz üstünde yapmasın diye dua ediyoruz