mrvcr merhaba. Ben kızlarıma kahvaltıda yumurta sarısı , kendi yaptığım lor peyniri ve onun suyu , biraz irmik ya da pirinç unu, az pekmez, muz ya da elma ekleyerek bunların karışımı bir kahvaltı veriyorum güzel yiyorlar. Bazen kıvam tutmazsa sadece bir iki bebe bisküvisi atıyorum. Sebzeleri de çorba ya da püre olarak yediriyorum. Yalnız denetirken çok yememişlerdi şimdi et suyu biraz soğan falan katınca bayıla bayıla yiyorlar.