Deriko 1 ayda tükendim ben, hayır yediği normal mi az mı onu da bilmiyorum. mesela senze çorbasını ağzına sürmüyo, sebze püresinden 10 kaşk falan (mama kaşığının ucuyla) yiyip isyan ediyo. muhallebi asla. onun yüzünden biberonu sokmuyo artık ağzına. kahvaltıyı karıştırıp verdim 3 kaşık yedi kapadı ağzını, ayrı ayrı veriyim dedim peyniri yumurtayı tükürüyo. bisküvi deneyecektim onu da beceremedim 😔