tuglevvv____ bizimda her iki ayak başparmağımızın yanındaki iki parmak yarıya kadar yapışık doğumdan bir gün sonra farketmiş çok korkmuştum çünkü ne eşimin ne benim ailelerimizde bildiğimiz böyle birşey yok. Doktora sordum yapısal dedi. 7 kuşak önceye gidermiş ya. Kabullendim arrık sevimli bile geliyor gözüme. Belki sizin de genetik bir durumdur yine de doktora sormakta fayda var tabi