tuglevvv____ Bebeğim 2.5 aylık bugun sol elinin parmaklarını küçük olduğunu farkettim sanki hiç gelişmemiş zayıf sağ eli tombul parmakları etli niye böyle anlamadım ???? Başına gelen varmı
Ceylanceylin tuglevvv____ fotoğraf atabilir misiniz bi sakıncası yoksa ama daha bebek o annesi telaş etme daha çok değişir vücudu
zeynepteacher tuglevvv____ eğer farkedilecek seviyede ise muhakkak doktor kontrol etsin, eğer gelişimsel bir durumsa erkenden müdahale edilebilir
Ogullarinaasikanne tuglevvv____ canım bence bir fark yok iki el arasında bariz ama sanki sol el işaret parmağı biraz kısa gibi geldi bana sizinde gözünüze çarptı ise bu durum bence mutlaka doktora sorun
Donmez95 Panik yapmayın bence öyle abartı bir fark yok gibi geldi bana ama doktorlar daha iyi bilir..
Ada_Deniz Öyle abartılı bir fark yok canım ama için rahat etsin doktor kontrolünde sor doktoruna mutlaka
nkarac İki elini birden görmediğimiz icin normal geliyor. Bence bi sıkıntı yoktur. Vücudumuzu ortadan ikiye bölsek ikitaraf asla birbiriyle eşit çıkmaz. Bence normal.
Cucueva tuglevvv____ ![[url=https://hizliresim.com/j4YI9Y][img]https://i.hizliresim.com/j4YI9Y.jpg[/img][/url]] üşenmedim yan yana koydum bariz bir fark yok siz deyince nasıl canlandı gözümde Allah korusun korkmayın bence yine de bir sorun içiniz rahat esecekse 🌺
tuglevvv____ Cucueva resimde öyle duruyor ama öyle değil aslında sol eli daha zayıf sağ eli gelişmekte resimde dediğim gibi çıkmamış
Yapraksarmam Zaten bedenimizin bi parçası hep daha fazla olmaz mı ? Mesela bir göğüs daha büyüktür. Yada bi göz. Bende abartılı bi durum göremedim. Geçmiş olsun