Meltemkdn pasabeyy teşekkürler canım. Çok şükür şuan beni emmeye devam ediyor ama ben yinede mama takviyesi yapıyorum sütümün azaldığını düşünüyorum çünkü doymuyor her öğünde.. teşekkür ederim tavsiyelerin için ayrıca ❤️
Meltemkdn Derenipek bir gün denemiştim onuda açlıktan ağlayınca dayanamadım mama takviyeli anne sütüne devam ediyoruz. Ne yapalım çok şükür anne sütü alıyor yine en azından 🙏🏻