Merhaba sevgili anneler. Oğlum neredeyse 4 aylık oldu. Bir kaç gün önce sütümün az geldiğini ve bebeğimin doymadığını farkettim doktorumuzda ek olarak mamaya başlattı. Şimdi ise memeye yaklaştırınca ağlıyor ve kendini ittiyor. Biberonu görünce heyecanlanıyor hemen ağzını açıyor. Acaba meme reddi mi yaşıyoruz. Daha önce yaşayan annelerimiz varsa bu konu hakkında yardımcı olur musunuz ?