Sumeyra35 Cennet1212 ozellerde rapor onaylanmasi icin devlete yonlendiriyorlar oyuzden direk devlet hastanesinden yazdir bence bize pediasure diye bir mama verildi daha bes gun oldu bakalim insallah duzelir kuzularimiz allah hepsine sifa versin
Sumeyra35 Cennet1212 ozel raporun varsa recetesini yazabilir diye biliyorum birde bi miktar yine odedik biz hic odeme yapmayanlar varmis nasil oluyor bilmiyorum