Ben 1 yaşında başladım raporlu mamaya boy ve kilo gelişimi doğumumdan sonra iyi gitmediği için verdi dr. Persentile göre yavaş veya iyi olmayan gelişimdeki çocuklara verilir doktor tarafından. Alerjik olana alerjik olmayana inek sütü içereninden. Inftarini, neocate, similac gibi çeşitleri var kimisi toz kimisi hazır sıvı halde.. Kilo bariz çol yapıyor diyemem ama azcık da olsa geçmişe nazaran aldırıyor yavaş yavaş şuan 15 aylık başladığımızda 7660 lardaydı şimdi 8600 falan 3 buçuk ayda 1 kg falan amca aldı