Deletedmom414 benim ilk sezeryan izim de kizarikti sonra geçti lazer olmuştum hatta ikinci doğumunu yaparken doktor sordu neden sezeryan diye ilk de öyleydi dedim aa hiç iz kalmamış demişti şimdi buda başları ipli ortaları yapistirmaydi kenarları hafif siyahımsı gibi ortaları nerdeyse geçti belli olmuyor 6 ay oldu doğum yapalı