18 ay oldu iz duruyor kırmızılıktan kahverengiye döndü tabi.. Dün oğlum üstüne çıktı dikiş yerimin yok artık diyeceksiniz belki ama çok acıdı.. Yani zaman geçtikçe geçecek mi bilmiyorum ama o sızı bende duruyor uyuşukluk da aynı şekilde.. Herhangi bir krem de kullanmadım izin geçmesi için..