Reyhandefne Zeynommgamze ilk doğumum o kadar zor olmıstu kı kızımda 3.525 doğmuştu ıdrarımı hıc tutamıyordum ama zamanla duzelıyor egzersız yapıyordum arada bır.ama ikinci dogumumda öyle bır durum yasamadım şükür
Noname Zeynommgamze ben spor hocama konuyu açmıştım. Sağolsun devamlı iç bacak hareketleri çalıştırdı. YouTube da zibilyon tane vardır, faydasını göreceksiniz.
Sophie8 Zeynommgamze bende çok işe yaramıştı keşke hamilelikte başlasaydınız çok daha hızlı toparlıyor ama geç değil aksatmadan yaparsanız çabucak düzelir
Zeynommgamze Sophie8 aslında hamilelikte yaptm ama düzenli degl bu şekil olcagni bilsem hergun yapardim
Zerr Zeynommgamze 2 doğum yaptım, hapşurunca kaçıyor valla 🤣🤣 Kegel egzersizi toparlıyor bol bol yapmalıyız ama yapıyomuyum hayıır 🤭