akillibidikcgty Zeynommgamze bende gaz kaçırma vardı istemsizce çok utanıyordum. Zamanla geçti. Kegel egzersizi deneyin isterseniz
Livisim Zeynommgamze kegel egzersizi yapmaniz gerekiyor ben yasamadim ama cevremde duymustum 6 ay sonra hala devam ederse doktora gitmeniz gerekiyor
Esmeler2 İdrarımı tutama değilde çok sıkıştığım zaman azıcık kaçıyor🙈 günlük ped takıyorum zaten normalde de.
akillibidikcgty Zeynommgamze hiç hatırlamıyorum canım. Ama birçok kişi kegel egzersizini önermiş bence onu deneyin günde birkaç defa
hunilimomm Zeynommgamze benim de bi ara olmustu 8 ay sonra hatta ama bi kaç sefer spora başlayınca kesildi kegel egzersizi felan çok ise yarıyor
BenDeniz Zeynommgamze bende tutamıyodum hep altıma işedim hatta çok afedersin altıma kakamı yaptığım bile çok oldu 1,5 ay sürdü sonra düzeldi sende düzeliceksin merak etme
Sophie8 Zeynommgamze bende çok işe yaramıştı keşke hamilelikte başlasaydınız çok daha hızlı toparlıyor ama geç değil aksatmadan yaparsanız çabucak düzelir