AltaysMommy Synmannesi benimde ödeme aşamasında yazıyordu gittim baktırdım yatmış çektim beklemeyin geri para dönüyormuş çekilmeyince
Yildizz_ AltaysMommy bu ödeme aşaması nerede yaziyor:/ bnm 10 ay oldu gidip bakmadımda daha gerçii ama
Celalefe Aselhtc sut parasi otamatikman ptt ye geliyo biz ordan aldik dogul parasi icin basvuru yaptik ama oni direk aldik
Okyanus54 Synmannesi git bi ptt ye sor canım benimde öyle yazıyordu ödeme aşamasında diye hesabım tanımlı hesabıma gelcek diye bekliyorum sonra gttim ptt ye sordum yatmış
yeni-anne Aselhtc canım söle söylediler bana pttden doğum yardımı aldım ben süt parası için başvuruya eşim gittiğinde kamu personeli olduğu için olmuyor dediler
Gizemert Synmannesi başvuru yaptıysan PTT ye bi git bende de ödeme aşamasında diyordu gittim sordum verdiler parayı
Gizemert Aselhtc eşim Bağ-Kur’lu Bağkur borcu olmayanlara veriyorlarmış borç varsa vermiyorlarmış sigortalılarda nasıl bilgim yok 200 tl veriyorlar o kadar çokki harca harca bitmiyor 😁😁 eşinin hesabına yatırıyorlar
Annemmmm Cerenece Benim eşim çekti ysak demiş memur eşimde demiş coronadan çıkamıyor eşim bebeğimiz küçük o yüzden bn geldim diye vermişler ama her yer ayni olamaya bilir katı memur sa zor 😊 şansını dne bi