Perihann lohusalık depresyonu cok kotu bir girdap gibi içine çektikçe çekiyor, benim bebeğim prematüre doğdu çok küçüktü cok emme refleksi yoktu o yuzden güçlü durmak zorundayım diyerek kendimi hic salmadım, hic ağlamadım bile sütüm kesilirse korkusundan. Güçlüsün bunu unutma 💪🏻 emin ol geçiyor bebeğim suan 7.5 aylik benimle konuşmaya çalışıyor emeklemeye çalışıyor gülücükler saçıyor hepsini sende yaşayacaksın Allahın izniyle ☺