Perihann Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin 🤲 bizde sariligimizi 2. Ayda ettik tam 60. Günde. Kendinizi cok üzmeyin sütünüz kesilmesin uzayan sarılık olabilir. Bol bol emziğin gerekiyorsa mama verin sagip verin bir şekilde doyurun saat basi yedirin, hemşirelerin doktorların 2 saatte 3 saatte demesine bakmayın sakın. Bize 3 saatte emzir dediler ve hic düşmemişti sariligimiz 😔 bende saat basi verdim, bir buçuk saatte bir verdim oyle oyle azaldı ama tamamen 2. Ayda geçti 🤗