cerencansu Busrakrt bizim de oyle, her yerindd tuyler var filan, sacli dogdu bir de :) tuyleri saclari dokuluyor gibi ama esas ten rengini merak ediyorum nasil olacak. Sizin kacinci ayda acildi tam olarak?
Perilla cerencansu ben sarişinim eşimde ayni bebegim kap kara böcük dogdu ben şok herkes şok ama 1 ya da 2.ayda beyazladi teni saclar sarisin oldu yani degisek daha cok merak etme
demirboy cerencansu yok yok elleri nasılsa ona dönüyor. Benimki de yüzünün rengine göre bembeyaz olmaz diye düşünüyordum yüzü koyuydu baya ama bembeyaz pamuk gibi oldu. El rengine döndü
Omur160620 cerencansu bizimde öyle eşimle ben buğday tenliyiz oğlumuz esmer. Ya abime ya da kayınpederime çekti 😊
Haticenida cerencansu çok saçma düşünceleriniz var gerçekten kimse bu postlarda ben beyazım işte eşim esmer sarışın çocuğum veya beyaz çocuğum oldu demiyor ? Esmer aaaa esmer işte laf söylüyorlar esmer diye herkes kara diye çocuğun ne saçma şeyler işinize bakın . Eminim sende birşey olmayacağından yazmışsın hepsi güzeldir eminim .
ElisaNazzz Benim kızım kapkara saçlar ve kapkara Bi surat doğdu😊 şuan saçları kumral döndü ve teni bembeyaz Bi pamuk gibi🥰🥰
Deletedmom310 cerencansu sarılık gecrimisse o esmerlestiriyor bebekleri sonra açılıyor ama benim bebbegimde bembeyaz doğdu sarılık geçirdi rengi sarı oldu sonradan kendi rengine döndü süt beyazı şuan
Nessay cerencansu bizimkide esmer doğdu ben sarışınım eşim beyaz temli üç aydan sonra sarışın oldu şuan sarı papatya😂
Ogullarinaasikanne cerencansu acilir tatlim benim ilk oglum kapkara dogdu ki bende beyaz tenliyim esimde oyle büyüdükçe beyazladi