demirboy cerencansu açılır ya anne babaya benziyor ten rengi eşim esmer olacağını söylüyordu ben beyaz olucak diyordum. Elleri baya açıktı çünkü. 2 3 ay gibi hafif açıldı 5 gibi tamamen beyaz oldu gören pamuk gibi diyor. Ellerine bakın açılmışsa el rengine dönüyor
mrvcr cerencansu eşim sarışın, ben buğday tenliyim, oğlum bize göre çok daha koyu tenli doğdu. 7 aylık olacak şu an eşimin teninden bile daha açık ten rengi.
Arasannesi cerencansu 1.aydan sonra bıraz bıraz açıla açıla 1 bucuk-2 ayda tam beyaz oldu.ılk sarılıkda vardı zaten ten rengı baya degısıktı ozamanlar
cerencansu Arasannesi bizim de az da olsa sariligimiz vardi simdi cok cok azaldi. bakalim zamanla degisecek mi ten rengi :)
cerencansu demirboy elleri beyaz renkte bizimde. Yuzunun rengine gore cok bembeyaz olacak gibi gorunmuyor ama bakalim gorecegiz :)
Aycabu cerencansu ben sarışınım bembeyaz eşim de esmer kızım ilk doğduğunda kapkaraydı şimdi açıldı teni kumral
Deletedmom240 cerencansu ilk doğduklarında pek kara kuru oluyorlar sonra açılıyorlar. Biz ikimiz de esmeriz ama çocuk pamuk gibi bir şey oldu sonradan 😹 ilerde o da esmerleşebilir belki 😹
Almirayildiz cerencansu bebeğim dogdugun da kar beyazıydı ama anlsmadım esmer oldu 🥰esım esmer ben sarısınım ama sarılık gecırdık oda karartıyor dıyorlar acılır dıyolar ama bilemedım esmer güzelleri olacklar demmki❣️❣️
Cicismoms cerencansu benimde kızım kapkara doğdu bizde şaşırdık 😂😂😂şimdi 6 aylık ay parçası gibi zamanla açılıyor canım dert etme
Aybukemm cerencansu canım ben doğduğumda çok esmermişim zamanla beyazlamışım tenim bembeyaz eşim tavuk tenli der dalga geçer 😅
Ysfygz cerencansu Altı soya çekim diye bı şey var elbette ki geçmişte vardır esmer tenli birileri 😄 ama bence duzeledebilir.genellikle kıpkırmızı doğanlar beyaza dönüyor ama esmer tenliler pek değişmiyor.her şeyden önce sağlık canım😊
Alvvv Ysfygz benim kızım da pembe kırmızı doğdu haftalarca öyleydi ama şuan gayet esmer biz bebek kara kız diye seviyor herkes😂
Gdogru cerencansu annem babam kardeşim esmer kara gözlü kara kaşlı ben sarışın yeşil gözlüyüm 🤷🏽♀️ olabiliyor yani
Kk39 cerencansu uzayan sarılık filânmı var bebeginizde bizde eşimle beyaz tenliyiz bebisimizde uzayan sarılık oldu 3 ay sonra rengi açılır dediler şimdi 3 aylik ve pamuk gibi oldu
Busrakrt Canım ben bembeyazım sapsarı saçlarım eşimde keza öyle ve gözlerimiz renklii benim kızım dogdugunda saçları kopkoyuu teni kapkara dogdu ve her yerinde tüy var dı 😁bizimle alakası bile yok 😁şimdi rengi açıldı beyaz ama saçları koyu gözrengi koyu
cerencansu Busrakrt bizim de oyle, her yerindd tuyler var filan, sacli dogdu bir de :) tuyleri saclari dokuluyor gibi ama esas ten rengini merak ediyorum nasil olacak. Sizin kacinci ayda acildi tam olarak?
idil1990 cerencansu esimle ikimizde bugday tenliyiz gozlerimiz kahve bebegim hafif sari gozler mavi genlerle alakali ama buyuk ihtimal daha rengi acilcaktir.
cerencansu Bulutipek biz de 40 gunluguz, ilk doguma gore acildi ama bembeyaz olacak gibi gorunmuyor pek :)
demirboy cerencansu yok yok elleri nasılsa ona dönüyor. Benimki de yüzünün rengine göre bembeyaz olmaz diye düşünüyordum yüzü koyuydu baya ama bembeyaz pamuk gibi oldu. El rengine döndü